Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

„Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą” – zasady korzystania ze środków przeznaczonych na finansowanie projektu

  • Powiększ
  • Zwykły
  • Pomniejsz
Bookmark and Share
opublikowany: poniedziałek, 13 stycznia, 2020 - 10:49
zaktualizowany: środa, 4 marca, 2020 - 10:39
Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą
W związku z wieloma pytaniami zgłaszanymi w trakcie trwania I edycji projektu stworzono dokument „Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą” – zasady korzystania ze środków przeznaczonych na finansowanie projektu.

Uchwałą Rady m.st. Warszawy nr z dnia 13 grudnia 2019 r. zostały zabezpieczone środki na realizację projektu „Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą”, który Miasto realizuje od 2019 roku. Jest to dofinansowanie w wysokości 100 złotych rocznie na jednego ucznia z przeznaczeniem na wyjścia do instytucji kultury, nauki i sportu. Celem projektu jest stworzenie możliwości uczestnictwa w kulturze, nauce i sporcie uczniom szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest m.st. Warszawa. Budżet przeznaczony przez Miasto na ten cel w 2020 roku to 20 mln zł.

Wstępne podsumowanie dotychczasowych działań pokazuje, że największym zainteresowaniem uczniów, nauczycieli i rodziców cieszyły instytucje kultury. Najczęściej wybierane były wyjścia do teatrów i kin oraz lekcje muzealne w warszawskich muzeach.

Ofertę warszawskich instytucji kultury, organizacji pozarządowych i firm kierowaną do beneficjentów programu „Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą” prezentujemy na stronie http://klasawwarszawie.waw.pl/  Nie jest to katalog zamknięty. Mogą Państwo korzystać również z innych usługodawców, którzy nie zamieścili swojej oferty na ww. stronie.

„Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą” – zasady korzystania ze środków przeznaczonych na finansowanie projektu - plik dostępny poniżej.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczace  projektu „Klasa w Warszawie. Warszawa z klasą” znajdują się [tutaj].

Pliki do pobrania: