Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

Kurs "Dziecko w Sieci" przeznaczony dla nauczycieli i innych profesjonalistów pracujących z dziećmi

  • Powiększ
  • Zwykły
  • Pomniejsz
Bookmark and Share
opublikowany: piątek, 14 lutego, 2014 - 13:33
zaktualizowany: piątek, 14 lutego, 2014 - 13:37
Kurs "Dziecko w Sieci" przeznaczony dla nauczycieli i innych profesjonalistów pracujących z dziećmi
Specjaliści z Fundacji Dzieci Niczyje prezentują w nim formy zagrożeń dzieci w Internecie, skalę problemu, oraz psychologiczne i prawne aspekty problemu. Materiał ilustrowany reklamami kampanii "Dziecko w Sieci" oraz przypadkami zgłaszanymi do Helpline.org.pl - projektu FDN i Fundacji Orange udzielającego pomocy w sytuacjach zagrożenia dzieci w sieci. W kursie zaprezentowana została również oferta edukacyjna i pomocowa programu "Dziecko w Sieci". Przewodnikiem po kursie, jest aktor Tomasz Sobczak.
Kurs składa się z III części, 18 modułów i trwa ok. 70 minut. Warunkiem ukończenia kursu jest zapoznanie się z całym materiałem video oraz rozwiązanie końcowego quizu weryfikującego wiedzę zdobytą w toku kursu.
E-learning to wygodna, atrakcyjna i skuteczna forma edukacji za pośrednictwem Internetu.
Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy z Fundacją Orange zapraszają także do skorzystania z oferty kursów e-learningowych adresowanych do dzieci i młodzieży Proponowane kursy poświęcone są problematyce bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie, i przeznaczone są głównie do realizacji w szkolnej pracowni komputerowej w ramach zajęć lekcyjnych, ale mogą być wykorzystane również w ramach zajęć pozalekcyjnych lub indywidualne przez dzieci w domu. Kursy przeznaczone są dla trzech przedziałów wiekowych:
Dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej – kurs „Poznaj bezpieczny Internet”
Dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej – kurs „Bezpieczna przygoda z Internetem”
kurs „Bezpieczna przygoda z Internetem”
kurs „3..2..1.. Internet!”
Dla uczniów gimnazjum – kurs „Znajomi-Nieznajomi.pl”
Źródło informacji: