Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

Adres elektronicznego systemu rekrutacji do burs w roku szkolnym 2017/18

  • Powiększ
  • Zwykły
  • Pomniejsz
Bookmark and Share
opublikowany: piątek, 5 maja, 2017 - 14:51

16 maja o godzinie 12.00 pod adresem: warszawa-bursy.pzo.edu.pl zostanie uruchomiony elektroniczny system rekrutacji do burs. Będzie można zapoznać się z ofertą burs prowadzonych przez Miasto Stołeczne Warszawa.

Wychowankowie, którzy zdecydują się w kolejnym roku szkolnym mieszkać w bursie wypełniają deklarację kontynuowania pobytu i podpisaną przez rodziców/opiekunów prawnych/pełnoletniego wychowanka składają w terminie 19-29 maja 2017 r. do godziny 16.00 w bursie.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do burs będą mogli dokonać rejestracji od 30 maja 2017 r. od godziny 15.00. Po wprowadzeniu do systemu podstawowych informacji można dokonać wyboru dowolnej liczby burs i ułożyć od najbardziej preferowanej do najmniej. Bursa wskazana na pierwszej pozycji we wniosku o przyjęcie nazwana jest bursą pierwszego wyboru.

Wydrukowany i podpisany wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów oraz informacją do jakiej szkoły kandydat został zakwalifikowany należy złożyć w bursie pierwszego wyboru do 14 lipca 2017 r. do godziny 16.00.

Potwierdzenie o zakwalifikowaniu do szkoły ponadgimnazjalnej można uzyskać w terminie od 6 do 14 lipca do godziny 16.00.

Przed wypełnieniem deklaracji kontynuacji lub wniosku prosimy zapoznać się z zasadami oraz harmonogramem rekrutacji.

 

 

Tagi: 
Autor treści: