Formularz wyszukiwania

Miasto Stoleczne Warszawa

Dziesiatki miejsc na poranne spacery

Webinar: Jak korzystać z elektronicznego systemu rekrutacji?

  • Powiększ
  • Zwykły
  • Pomniejsz
Bookmark and Share
opublikowany: piątek, 7 maja, 2021 - 13:11
zaktualizowany: środa, 19 maja, 2021 - 09:53
" "
Już w czwartek, 13 maja o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie on-line dla ósmoklasistów i ich rodziców na temat wypełniania wniosków w elektronicznym systemie rekrutacji.

Aby wspomóc Państwa w obsłudze elektronicznego systemu wspomagania rekrutacji do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022 w czwartek, 13 maja o godz. 17.00 odbędzie się webinarium podczas którego zostanie zaprezentowany  - krok po kroku -  proces wypełniania wniosku, wyboru szkół i oddziałów, sposób podpisywania elektronicznego wniosku,  omówiony zostanie harmonogram rekrutacji.

Spotkanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez ograniczeń.

Webinarium  będzie udostępnione przez stronę rozprowadzającą: https://www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie w serwisie YouTube.

Poniżej link do nagrania ww.  webinarium

https://www.youtube.com/watch?v=gNfrvORM4IM&t=672s